Vragen?

Stel ze aan onze afdeling communicatie.

Mail communicatie

Campagnestijl Toekomst van Thebe

Meer ouderen. Minder professionals. Een grotere zorgvraag. De zorg gaat, kan en moet zich ontwikkelen.Thebe ziet daarin kansen. Met vijf veranderthema’s werkt Thebe hard aan de passende zorg die geschikt is voor de toekomst. Dit betekent dat er ingrijpende veranderingen zullen plaatsvinden in de zorgsector, de weg naar de ‘Toekomst van Thebe’.

Om de medewerkers van Thebe op de hoogte te brengen van alle ontwikkelingen richting de Toekomst van Thebe is er een additionele campagne laag ontwikkeld. Deze campagne richt zich op het voorbereiden en informeren van collega's, en maakt gebruik van het 3D-karakter 'Lot' om updates te geven over actuele veranderingen. De campagnestijl vormt een uitbreiding van de bestaande Corporate huisstijl van Thebe. Er zijn onder andere nieuwe kleuren toegevoegd en 3D-illustraties gebruikt om beter aan te sluiten bij het thema Toekomst van Thebe.

In alle communicatie uitingen binnen de campagne ‘Toekomst van Thebe’ wordt de visuele stijl ‘Toekomst van Thebe’ toegepast.